5 cestovatelských trendů roku 2017
Trend 1: Evropa na otočku
Dostali jste chuť zajet si na kávu a pravý sachr do Vídně? Nebo levně nakoupit v Drážďanech? Či se snad chcete vyfotit u Berlínské zdi a večer už uléhat doma? Cestování takzvaně na otočku je ideální způsob, jak mít za jediný den spoustu skvělých zážitků a přitom ušetřit čas i peníze. „Cestování na otočku je každým rokem oblíbenější, proto tomuto trendu přizpůsobujeme řadu spojů. Do mnoha měst jezdíme několikrát denně a vždy míříme až do centra, takže odpadá zbytečný čas strávený dopravou odněkud z periferie. Za hezkým jednodenním výletem se můžete rozjet do Berlína, Mnichova, Bratislavy či Vídně. Hitem jsou určitě Drážďany, kam dorazíte za pouhé 2 hodiny a zastávka je přímo vedle pěší a nákupní zóny,“ vyjmenovává výhody tohoto cestovatelského trendu Pavla Lauermannová.
Trend 2. Poznat co nejvíce
Lidé v poslední době velmi sledují, který dopravce má v dané zemi hustou síť navazujících partnerských dopravních spojů. „Rozsáhlá mezinárodní partnerská síť je naše velká výhoda. Příští rok budeme provozovat další nové linky, nákup bude možný i přímo z České republiky,“ říká Pavla Lauermannová s tím, že zájemci se mohou s Eurolines vydat například do několika desítek měst ve Francii, Itálii, Španělsku, Německu, Holandsku či Chorvatsku. „Ne všichni chtějí trávit svou dovolenou ve „xhvězdičkovém“ hotelu s animačním programem, ale hledají své vlastní autentické zážitky a nekomerční lokality. Trendem je Rumunsko, další atraktivní místa připravujeme,“ dodává.
3. trend: Doprava i s ubytováním na pár kliknutí
Touha po ušetření času nahrává spojování různých subjektů, často se tak propojují třeba autobusoví dopravci s ubytovacími zařízeními. Společně s jízdenkami si tak například můžete nově na www.eurolines.cz vyhledat i ubytování - vybírat můžete z 1 033 000 hotelů, apartmánů nebo rodinných penzionů. „Díky spolupráci s Booking.com je vše velice pohodlné a rychlé, protože vyhledávání probíhá v češtině, což lidé velmi oceňují. Dopravu i ubytování tak často zvládnete objednat skutečně několika kliknutími. Spojení nabídky dopravy a ubytování je velmi populární trend, protože lidé často nechtějí využívat služeb cestovních kanceláří, ale zároveň si to základní chtějí naplánovat najednou a šetřit si čas na zážitky,“ potvrzuje Pavla Lauermannová.
4. trend: Za poznáním velkoměst i na cyklostezky
Velkým trendem posledních let je také nakupování jednosměrných jízdenek. Nejčastěji tak činí cyklisté, kteří už jedou do dané destinace vybaveni kolem. Jednu cestu se tak svezou autobusem a druhou na kole. Eurolines proto každoročně přidává další a další evropská města, kam zájemce přepraví i s bicyklem. Na vybraných linkách a destinacích přepravují kola složená v zavazadlovém prostoru jako druhé zavazadlo zdarma, nebo na speciálních nosičích za poplatek.
5. trend: Evropa vlastním tempem
Pro mnohé lidi není nic horšího, než dovolená organizovaná na minuty cestovkou. Potřebují volnost a své vlastní tempo. Anebo chtějí poznat co nejvíce míst v Evropě najednou, ale mají na to omezený čas. Ti všichni čím dál více využívají cestovatelské předplacené karty. „U nás se této populární evropské „lítačce“ říká Eurolines Pass a nabízíme dvě varianty - na 15 nebo 30 dnů, během nichž mohou lidé poznat až 53 evropských měst. Je třeba znát pouze první zastávku z vysněné evropské šňůry a pak už je jen na cestovatelích, kde a jak dlouho zůstanou,“ uzavírá Pavla Lauermannová.
Zdroj: www.eurolines.cz
- Odpovědět
Pošli odkaz